De Heuvelruiters

UITSLAGEN OP DE SITE EN NAAR DE KRANTEN

PDF

Nog even ter attentie een berichtje over het doorgeven van de uitslagen van jullie concoursen. Heb je een prijs gewonnen, mail het dan door naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. . Ik zal het op de site van de Heuvelruiters zetten en mail alles door naar de pers en oldebroek.net en de loco. Ik wil graag de uitslagen voor 18.00 zondagavond binnen hebben. Mocht je dit niet redden, geen punt, het komt alleen een week later op de site en wordt ook dan doorgestuurd. Dan nog even over het plaatsen van persberichten, ik heb meerdere malen contact met de pers, helaas kan ik er niet veel aan doen dat het niet altijd wordt geplaatst. De redacties van de kranten bepalen wat er in de krant komt en dat is helaas, steeds minder in de krant en meer en meer digitaal. Ik probeer het regelmatig onder hun aandacht te brengen door ze even te mailen of bellen.

Stuur ook eens foto's mee. ( graag niet te grote bestanden aanleveren, dan gaat de site van de Heuvelruiters door de war). Het is voor mij ook leuk als jullie extra informatie meesturen. Dat zal ik zoveel mogelijk plaatsen om er een leuk verhaal van te maken. Ook belangrijk, stuur mee met welk paard of pony je hebt gereden, welke klasse enz enz. Ik kan onmogelijk van iedereen onthouden op welk paard of pony ze rijden en welke klasse.

En stuur gewoon in als je wat gewonnen hebt, ik kan onmogelijk elke week van iedereen gaan opzoeken/ uitzoeken waar ze hebben gereden. Dus eigenlijk houdt dat in , mailtje sturen, geen mail, kan ik ook niets plaatsen...

Mochten jullie vragen en of op of aanmerkingen hebben hoor ik het graag via de mail of 06-30478538 groeten Anita Bronkhorst

Contact De Heuvelruiters

Heidehoeksweg 1
8091 BC Wezep
telnr: 038 376 4878
email: info@deheuvelruiters.com

• coelenhage.jpg
  • onori.jpg

Contact

Gebruikersmenu

Gebruiker